درانتهای افق
رادیوالبرز شورای اسلامی و شهرداری کمالشهر

در روزهای پایانی سال، «خرید» نقل مجلس خانواده‌ها است و این نقل، برای آنهایی که جیبشان پر از پول است، شیرینی دلچسبی دارد. اما اگر انگشت شما ازسوراخ جیبتان بیرون زده باشد…

در روزهای پایانی سال، «خرید» نقل مجلس خانواده‌ها است و این نقل، برای آنهایی که جیبشان پر از پول است، شیرینی دلچسبی دارد. اما اگر انگشت شما ازسوراخ جیبتان بیرون زده باشد، خرید شب عید یعنی مصیبت و دردسر. به هر حال، تقریبا همه ما طبق سنتی دیرینه، بر این باوریم که سال نو را باید با نو کردن رخت‌ولباس و تمیزکردن خانه و تعویض اسباب‌واثاثیه‌ی کهنه‌ی منزل آغاز کنیم. در عین حال، این روزها نونوار شدن گران تمام می‌شود و شاید خرید خیلی از کالاهای لوکس و فانتزی برای استقبال از سال نو، هزینه‌بر باشد. با وجود این، اگر شما هم جزو افرادی هستید که پایبندی به سنت «نو شدن» برایتان اهمیت دارد، نکاتی را در این زمینه بخوانید تا دست‌کم درباره انواع کالاهایی که قصد خریدشان را دارید، اطلاعات بیشتری داشته باشید.
راستی اگرموعد بیمه خودروی شمارسیده است بدانیدکه این هزینه جزوضروری ترین هزینه هاست !

 


ادامه مطلب
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:خریدعید, ] [ 14:26 ] [ سیدسعیدحسن تاش ] [ ]

درهفته ای که گذشت پروژه های افتتاح شده درایام فجر امسال رو مورد بررسی قراردادیم . همچنین نگاهی داشتیم به کاستی های تلفن ثابت و نحوه ثبت نام و چندمورد که ثبت نام شده بود اما به مرحله انجام نرسیده بود که باپیگیری مستمر مسئولان محترم شورای شهر این مشکلات حل شد .

واما دوستان همچنان یکشنبه هاوسه شنبه ها ساعت نه وسی دقیقه بامداد درانتهای افق روازرادیوالبرز بشنوید . شماهم میتونید بامراجعه به این وبلاگ اگرچنانچه مشکلی یانارسائی درسطح کمالشهردارید اون رومطرح کرده تابامساعدت مسئولان محترم به سرانجام برسند .

کمالشهر شهری بااهداف بلند.

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:هفته ای که گذشت, ] [ 14:22 ] [ سیدسعیدحسن تاش ] [ ]

برنامه امروز یکشنبه درمورد وضعیت مراکزدرمانی ودرمانگاه های کمالشهر

[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:مراکزدرمانی , درمانگاه مرکزی کمالشهر, ] [ 19:19 ] [ سیدسعیدحسن تاش ] [ ]

دوستان عزیز دربرنامه های آینده درانتهای افق یعنی بهمن ماه این موارد را خواهید شنید .

نگاهی به وضعیت اتوبوسرانی درکمالشهر

نگاهی به وضعیت تاکسیرانی درکمالشهر

بررسی وضعیت بیمارستان ها ومراکزدرمانی کمالشهر

آشنائی با کیفیت خدمات مخابراتی وتلفن های کمالشهر

اگرشماهم درباره کمالشهروخدماترسانی ارگانهای مربوطه مطلب ویاانتقادی دارید ازطریق همین وبلاگ برای مابفرستید تا به اونها بپردازیم .

کمالشهردرانتظارآینده ای پویا ودرخشان

درباره وبلاگ

عزیزان کمالشهری . ما قصد داریم پلی باشیم بین شما مردم شریف و مدیران دلسوز وزحمتکش کمالشهر . دست دوستی ماروبپذیرید ومارودرجهت رسیدن به اهدافمون یاری کنید. درانتهای افق همراه شما تا افق های دور دست .
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برنامه رادیوئی درانتهای افق و آدرس darentehayeofogh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 20984
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1